Pikem, kiirem, kõvem …

Kas oled kunagi kaalunud rulluisuraami vahetamist pikema vastu? Näiteks 23 tollise? Mahub rohkem rattaid ja saab kiiremini edasi. Manööverdada on veidi ebamugav, aga selle eest on ikka väga, väga palju pikem, kui teistel.

Tarbijate soovidele vastu tulles, on peagi Tallinna Kaubamajas saadaval moodsad … :-) No võib-olla ikka ei ole kah, aga tõsi on see, et Bont on 584 mm raami ja kuus 110 mm ratast, saapa alla kruvinud.

On raske ette kujutada, millist kiirust nendega arendada võib. Allamäge üle saja, seda kindlasti. Tundub, et see ei pruugi olla eriti vahva. Kuidas pidurdamisega oleks?

Praegu rulluisuvõistlustel sellise varustusega sõita ei või ja mõistlik oleks, et ka tulevikus mitte. Ei ole vaja hakata F1-ga võidu ajama. Võimalikud kaasnevad õnnetused võivad tuua alale vaid negatiivset tähelepanu ja korvamatut kahju.

Jäägu gigantraam üksikutele friikidele. Ekstreemvarustus ei ole kindlasti mõeldud laiatarbekaubaks ja ka World Team kiiruisutajatele on see liig. Usun, et sellega nõustub ka tootja.

Mis on Bonti tootearenduse tegelik eesmärk? Arvata võib, et see on jõudemonstratsioon. Me suudame ja me võime. Tehnikaimed on vaja panna enda kasuks võistlema ja tehnikasaavutused on vaja kirjutada enda nimele. Tootmine on treening ja müük on võistlus. Auhindu jagatakse dividendides.

Ja tehnikaimelaps lükatakse veerema, mainekujunduse tiimi heaks. Kiiremini, kiiremini, kiiremini …

Bont Gigantathon 6×110 inline racing frame PILDID ja VIDEO bont.com lehel.

Advertisements
%d bloggers like this: