Sügisball

Muidugi oleks loo pealkiri pidanud olema hoopis SÜGISRULL. Aga miks ma siis kirjutasin Sügisball? Ausalt, ma ei tea. Saad ju aru küll, et ma ei mõelnud seda ise välja, sellest on nii palju kirjutatud juba. Lausa piinlik hakkab kohe, aga enam pole midagi parata.

Oleks ma kirjutanud Sügisrull, oleks kohe olnud kõik selge ja arusaadav, et mingi rulluisutamise värk. Nagu Sügisjooks või midagi sellist, kuigi tegelikult pole ju Sügisrulli olemas. Aga oleks vähemalt sobinud blogi teemaga. No ma ei jaksa kah kogu aeg teemas püsida.

liibuvas kostüümis penoplastist kiivriga rulluisutav inimene sügisrullSügisballi filmi ma vaatasin nüüd, kui dvd lõpuks müüki tuli. Priisle sitaaugu väljaku nostalgia. Suur(epäras)te pisirollide ladus jada. Kiireltlahustuva masenduse järelmaik. Tühjust täitev seletamatu ükskõiksus.

Eesti kinole peab kindlasti midagi lõbusamat peale raputama, et see siin rulluisutaja blogi üldist meeleolu paigast ära ei nikastaks.

Veiko Õunpuu abiga saab selle asja kohe korda ja sujuvalt tagasi ülima teema, rulluisutamise juurde: “Miski ei tee tuju nii heaks kui liibuvas kostüümis ja penoplastist kiivriga rulluisutav inimene“.

Häppi end. Sügis algab täna kell 18:44.

