Starbucks vs Rollergirls

Starbucks, maailma kohvisõprade lemmik, on saanud keskealiseks ja tähistab juubeliaastat.

30. märtsil 1971 Seattles avatud kohvipood levib üle ilma kui sireenide laul. Hõrk maitseelamus lummab miljoneid ja Merineitsi pildiga topsis hõnguv ahvatlus tundub kui müstiline võrgutaja lüüramängu taustal.

Paari aasta eest toimus siiski väike kätš rulluisutajatega.

Rollergirls vs Starbucks logo2008. aastal astus malbe ilmega kohvigigant oma sünnilinna karmide rulluisutüdrukute vastu. Kerkis kaubamärgivaidlus Seattle Rollerderby liiga Rat City Rollergirls ja Seattle kohvihiiglase Starbucks vahel.

Maailma suurim kohvikukett soovitas Rollergirls logo muuta, kuid tulemusteta. Vahekohtu vaatlejad ei näinud toona logodes liiga suurt sarnasust ja lugu vaibus. Rollergirls võit – rulluisutüdrukuid ei õnnestunud logoralli rajalt välja rammida ja nende liputähed jäid särama. Kohv joodud ja hambad terved.

2011. Uus logo. Starbucks 16000 kohvipoodi 50 riigis uuendavad oma visuaalset identiteeti ja värskendavad jumet. Neljakümneseks saav Tähekrooniga Merineitsi (või siis Sireen, kuidas meeldib) jääb endiselt kohvitopse kaunistama.

Advertisements

Üks vastus

Kommenteerimine on suletud.

%d bloggers like this: